Friday, December 19, 2008

Horray!!!! Yeah!!!!

Salam Semua... PAGI!!!!!

Kalau anda gembira kata Horray!!!
Horray!!!
Kalau anda gembira kata Horray!!!
Horray!!!

Kalau anda gembira begini la rasanya...
Kalau anda gembira kata Horray!!!
Horray!!!

Itulah lagu yang bermain dalam hatiku... Seronok beb!!! Bila mana kamu rasa kamu tidak berharap aper2, hati kecilku berkata "jgn berhenti berharap"... PERCAYALAH!!!! Kadang2 kegembiraan datang pada waktu atau ketika kamu sendiri tidak sedar. Aku lama tak rasa gembira sangat2 semenjak datang sini... Selalunya happy jer... :) Hari ini, aku merasakan gembira n berbunga2 sangat sebab "sumber inspirasiku" membalas emailku... TQ Sifu SN sebab bagi aku tersenyum... :)

Dalam berkira2 menekan butang send pada email outlook di officeku, aku send jugak dgn bacaan bismillah mengiringi emailku... tak tahu napa, cuak jer rasa... macam nak summit soalan JPJ online yang mana tak leh nak undur2 dah... hehehehh!!! :P Bukan aper, aku takut Sifu SN kata aku poyo or aper2 jer laa... bukan 1 jer email wish birthday dia dapat... berpuluh2... tgk2, email aku paling poyo... hehehhe!!! tak baikkan, Sifu SN tak cakap aper pun... hehehe!!!

Dalam poyo2 hantar tuh, aku hantar la jugak (pejam mata sambil tekan button send tuh), alhamdulillah... aku send la jugak email tuh setelah lama ku berkira2... dalam hati berdoa agar emailku dibaca dan diAMINkan... aku ingat pesan mama, kalau kita buat kerja or aper2 jer la dengan niat ikhlas, kita akan dapat balasan setimpal... tak kira la kat sini secara "cash" atau nnt dia kumpul dalam buku kita...
Nih coretan beliau... aku share ngan korang erk...

Anna,

I'm flattered with that dedication. I hope you will find the way how to make your parents happy (selagi mereka masih ada). Thanks a lot. Btw, i can recommend Khairul Hazwan for your photographer at RM1511 per event. It's cheap because it's an introduction to the market since KH baru keluar from the apprenticeshipand training in CS selama setahun dah.

Thanks a lot

Have a nice day

SN

p/s InsyaAllah kalau xde wedding time tu, I will come to your wedding.

**aku yang boldkan n warnakan... jgn jeles!!! :))

hatiku menyanyi riang... :)
annabaizuramispani
Quincy, MA
USA

2 comments:

FaSha ArizAryan said...

wah...dasyat ko na nak jemput SN stang wedding ko..mesti meriah giler lebih2 lagi kalau dia la yg jadi cameraman ko. pengantin pun sure tersenyum sampai ke telinga sepanjang hari... :)

sHaNNa said...

nak hire tak cukup duit... jemput sebagai jemputan jadi laaa... :P kalau dia datang, tak tahu la aku cam ner nnt... hahahahahh!!! jgn terjun dari pelamin sudah...