Sunday, December 21, 2008

Salji oh salji...

Assalamualaikum... PAGI!!!

Minggu lepas (Sabtu & Ahad) bermula ribut salji yang diwar2kan sejak beberapa hari yang lalu sebelum tuh... salji turun sejak 7 Dec yang lalu... tapi sekejap jer.. ala2 manja gitu... satu hari sebelum aidiladha... lepas tuh dah tak der... minggu lepas la salji turun, tapi kali nih lebih lebat dari sebelumnya...



Tak pernah aku tgk atau mengalami ribut salji sehingga la minggu lepas... baru nak bercita2 nak gi "korek" keretaku yang dah tenggelam sejak ari pertama ribut bermula... tapi salji agak kuat, maybe lepas asar nnt la kot... aku berkira2...tapi kena la tgk keadaan dulu...





Banyak nak kena buat nih... tapi agak "malas"... heheheh!!! nak berehat puas2 sebelum esok nak tempuh salji lagi... teringin nak main salji kat luar, tapi tak leh sekarang, tak sesuai... tgh ribut nih... agak2 la beb... aku rindu sangat nak balik msia... tuh jer aku rasa saat nih... Oklah, nak gi sambung layan cerita nih... malam nih ader game Celtic... giler basketball aku nih sekarang... :)

aku nak balik msia...

annabaizuramispani
Quincy, MA
US

No comments: