Tuesday, July 28, 2009

Cendawan dah blog aku!!!!!!! COMEBACK!!!!!!


Salam semua...

Berhabuk & cendawan dah blog aku nih... lama benar tak menulis... bukan tak nak tulis... tapi bile banyak sangat nak tulis... jadi malas laa.... kalau leh record n terus jer tertaip dalam blog nih kan senang... hahahhah!!!!!! nih dah mula rajin nak menulis.. tapi ader masalah tak tahu nak mula dari mana... hehehhe!!!!

Sebenarnya, kalau boleh nak menulis hari2 sebab ini mmg menjadi kegemaranku... tapi bila dah kerja, nak buat kerja umah lagi... nak berkebun dalam FB (kegilaan masa kini) dan dah jadi isteri... menantu org lagi, bertambahlah jadi tak sempat... kebun tuh pun hubby yg tolong jaga... kalau harap aku, tak dapat la nak tolong... Selalunya on PC utk Internet nih malam2 jer... so, masanya terhad... tapi kalau ader masa menulis macam nih, aku akan menulis la seadanya... harap2 bersabar la pada sapa yg selalu ikuti blog aku nih... terima kasih buat kalian...

Nak mulakan dengan yg mana erk??? Aku nih sekarang buat part time hantaran pertunangan dan perkahwinan... so, kita mula ngan cerita persiapan perkahwinan aku, sampailah majlis selesai... ok tak??? So, ko pelan2 ikuti yer...

Aku nih cepat lupa, so, aku kena la tulis cerita kawen aku supaya leh la baca blog balik utk imbas kenangan... tuh pun kalau tak lupa password blog... heheheh!!! kelakarkan... semua nak lupa... :)) lagi satu sebab nak tulis bab kawen nih, sebab aku suka sangat bab2 perkahwinan nih... :)) aku nyer kronology kawen... leh ker letak perkataan tuh.. lantak laaaaa... suke aku la kan???

Merisik : 10 Jan 2008 (1 Muharam 1429)
Bertunang : 20 Julai 2008
Majlis Nikah : 18 April 2009
Majlis (Belah Perempuan) : 19 April 2009
Majlis (Belah Lelaki) : 26 April 2009

Tuh baru kronologi ringkas... heheh!!! nak panjang2, kena la ikuti sambungannya lepas nih.. n keluaran2 akan datang berserta gambar2 majlis... heheh!!!!

1 comment:

Syikin said...

welcome back anna