Monday, November 24, 2008

SeKaPuR SiReH... sEuLaS PiNaNG...

assalamualaikum...





PAGI!!!!!



salam perkenalan dariku... aku mengarang bukan kerana aku ingin dikenali, tetapi sekadar luahan perasaan melalui kata-kata... aku ingin mencoretkan kenangan, pendapat, nukilan, cinta di hatiku dan segalanya yang tidak terluah dek kata-kata, tapi mampu diluah melalui tulisan dan coretanku agar tiada rasa yang terbuku tanpa kata... heheeeh!!! jiwang la pulak rasanyer.... :P

titipan demi titipan akan ku bingkiskan dalam blog ini agar menjadi kenangan kita bersama... andai nanti ada yang terasa atas coretanku, aku mohon maaf... ia sekadar luahan dengan harapan tiada berbekas di hati kalian kerana aku juga manusia biasa yang tiada sempurnanya... telah ku temui cinta dihati ini... dan bagaimana CINTA itu menjadi milikku??? itu semua akan tertulis di blog ini... :)

ku harapkan agar blog ini dapat membantu kalian mencari makna dalam kehidupan yang mana mungkin tercoret jawapannya di blog ini tanpa aku atau kalian sendiri ketahui... Buat insan yang ku sayang, blog ini akan mengabadikan kenangan kita bersama... semuanya ada di sini...

khas buat teman-temanku, layari blog ini dengan hati dan minda yang terbuka... maafku pohon sekali lagi andai blog ini nanti tersalah coretan, terguris rasa, tercuit hati dan apa-apa sahaja rasa yang membuat kalian menitis air mata, ketawa gembira atau segala rasa yang tercipta dengan sengaja atau tanpa sengaja...

ku harap, blog ini mampu sama-sama memberi peluang berkongsi kisah aku dan diriku..... DIA yang sentiasa menyayangi, CINTA yang sentiasa di hati, KASIH yang tetap bersemadi dan SAYANG yang bermukim di sanubari...

"andai kita memiliki sesuatu yang berharga sekarang, hargailah ia... andai ia pergi tanpa kembali, barulah kita sedar betapa berharganya ia di sisi kita..."

salam perkenalan,
annabaizuramispani
Quincy, MA
USA

No comments: